تعداد بازدید: 376

راهنمای تبت نام دانشجویان جدید الورود کارشناسی 1403

شناسه: 5670556
اطلاعیه ها

بسمه تعالی

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) بهمن ماه سال 1403- دانشگاه صنعتی همدان

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان به اطلاع می­رساند: ثبت نام اولیه پذیرفته­شدگان مقطع کارشناسی مطابق جدول زمانبندی زیر به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه گلستان دانشگاه صنعتی همدان به آدرس golestan.hut.ac.ir  انجام خواهد شد.

1

سه شنبه

30/11/1403

رشته مهندسی پلیمر

مراحل و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان:

الف: ثبت نام غیرحضوری(اینترنتی): از طریق سامانه گلستان دانشگاه صنعتی همدان به آدرس golestan.hut.ac.ir

**جهت اطلاع از مراحل ثبت نام غیر حضوری فایل راهنمای پذیرش غیرحضوری در صفحه نودانشجویان کارشناسی را مطالعه نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام غیرحضوری(تمامی این مدارک به صورت اسکن شده مورد نیاز است):

  1. بارگذاری عکس پرسنلی
  • عکس پرسنلی با زمینه سفید با فرمت jpg و حداکثر ظرفیت kb250 . از عکس ارسالی شما جهت کارت دانشجویی استفاده خواهد شد لذا از بارگذاری عکس­های بی کیفیت و خارج از چهارچوب مورد قبول خودداری نمایید.

 

جدول مدارک مورد نیاز بر اساس نوع نظام آموزشی

نوع نظام آموزشی

مدارک مورد نیاز

نظام قدیم آموزش متوسطه

اصل یا گواهی مدرک دوره نظام قدیم- ریز نمرات دیپلم نظام قدیم

نظام جدید آموزش سالی واحدی یا ترمی واحدی

اصل مدرک یا گواهی موقت پیش دانشگاهی، اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه، کارنامه پیش دانشگاهی، کارنامه متوسطه

نظام آموزشی جدید 3-3-6

اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه، کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان(پایه دهم تا دوازدهم)

دارندگان مدرک کاردانی

اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره کاردانی

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته

اصل و یا گواهی موقت کاردانی پیوسته، اصل مدرک یا گواهی موقت دوره متوسطه، کارنامه متوسطه

     
  1.  بارگذاری صفحات شناسنامه با فرمت jpg و حداکثر ظرفیت kb250

  1. بارگذاری اصل کارت ملی با فرمت jpg و حداکثر ظرفیت kb250
  2. بارگذاری اصل مدارک تحصیلی براساس جدول زیر:
  3. بارگذاری وضعیت نظام وظیفه (جهت آقایان)

  • بارگذاری اصل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و یا برگه معافیت موقت معتبر در صورت وجود .
  • سایر پذیرفته شدگان لازم است اطلاعیه نظام وظیفه (مندرج در صفحه نودانشجویان کارشناسی با عنوان نظام وظیفه) را مطالعه نمایند.

ب : ثبت نام حضوری و تحویل مدارک :

  • کلیه پذیرفته شدگانی که ثبت نام غیرحضوری آنها تکمیل شده و پیامک تایید ثبت نام را دریافت نموده اند لازم است مطابق جدول زمانبندی در جدول زیر، مدارک زیر را به دانشگاه تحویل نمایند:

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به دانشگاه تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی شوند، توصیه می­شود قبل از تحویل مدارک یک نسخه کپی یا کپی برابر اصل از مدارک تحصیلی تهیه و نزد خود نگاه دارید.

  • اصل شناسنامه و تصویر همه صفحات
  • اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی کارت
  • 3 قطعه عکس 4*3 با درج شماره دانشجویی پشت عکس
  • اصل مدارک تحصیلی (مطابق جدول مدارک مورد نیاز در صفحه یک همین اطلاعیه)
  • کد رهگیری تاییدیه تحصیلی و کدرهگیری سوابق فارغ التحصیلی که از سامانه emt.medu.ir  دریافت شده است. راهنمای درخواست تاییدیه و سوابق تحصیلی در صفحه نو دانشجویان کارشناسی 1403 در سایت دانشگاه قرار دارد.
  • اصل فرم هایی که از قسمت دریافت فرم های مورد نیاز در فرایند ثبت نام غیرحضوری دریافت و تکمیل شده اند.
  • اصل فرم انصراف مخصوص دانشجویان انصرافی (قابل دریافت از صفحه نو دانشجویان)
  • اصل گواهی کاردانی برای دارندگان مدرک کاردانی
  • مدرک نظام وظیفه برای آقایان

  • فرم تکمیل شده کارنامه سلامت روان (مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس https://health.saorg.ir و تکمیل فرم کارنامه سلامت روان و چاپ خروجی و تحویل آن

  • متعهد میشوم تا پایان اسفند ماه 1403به سایت رسانهاد مراجعه کرده و گواهی آموزشی  پایان دوره راه روشن ویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاهها را به دانشگاه تحویل دهم.
  • https://www.ecnahad.ir/

زمان تحویل مدارک حضوری

عنوان رشته

5

چهارشنبه

01/12/1403

مهندسی پلیمر

       

       ج : زمان و نحوه شروع کلاس ها:

  •  شروع کلاس­ها برای ورودی های جدید مقطع کارشناسی به صورت حضوری از تاریخ 04/12/1403 خواهد بود.

چند تذکر مهم:

  • دانشجویانی که در آزمون دروس جبرانی شهریور ماه شرکت نموده و نمره قبولی کسب نموده­اند اما مدارک دیپلم و ریزنمرات ایشان آماده نمی­باشد باید فرم تعهدی که به همین منظور در فرایند ثبت نام غیرحضوری و در قسمت فرم­های قابل دریافت قرار داده شده را دریافت و تکمیل نمایند و در هنگام تحویل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند. لازم است در هنگام بارگذاری مدارک اسکن تعهدنامه مذکور را در قسمت مدارک تحصیلی قرار دهند.
  • در صورت عدم بارگذاری هر یک از مدارک تحصیلی امکان پذیرش و انتخاب واحد برای دانشجو مقدور نمی باشد لذا خواهشمند است در بارگذاری مدارک دقت لازم به عمل آید.
  • کلیه پذیرفته­شدگان حتماً در درج شماره تماس خود دقت لازم را به عمل آورند در صورت درج شماره تماس های غیرواقعی و یا اشتباه عواقب آن برعهده دانشجو می باشد .
  • در صورت تایید ثبت نام، شماره کاربری ورود به سامانه گلستان به شماره دانشجویی تغییر پیدا خواهد کرد و پیامکی نیز در این خصوص به شماره همراه دانشجو ارسال خواهد شد
  • دانشجویان انصرافی و اخراج آموزشی دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی لازم است حداکثر تا 25/12/1402 از تحصیل در دانشگاه انصراف داده و یا اخراج شده باشند در غیر این صورت قبولی ایشان لغو خواهد شد.
  • تاریخ اخذ مدرک کلیه پذیرفته شدگان دارنده مدرک کاردانی پیوسته و یا کاردانی لازم است حداکثر تا تاریخ 31/06/1403 باشد در غیر اینصورت ثبت نام ایشان امکان پذیر نخواهد بود.
  • تاریخ اخذ مدرک فارغ التحصیلان نظام آموزشی قدیم ، نظام آموزشی متوسطه و نظام آموزشی جدید(3-3-6 ) لازم است حداکثر تا 30/11/1403 باشد در غیر این صورت ثبت نام ایشان امکان پذیر نخواهد بود .
  • انتخاب واحد توسط اداره امور آموزشی دانشگاه انجام می شود و در صورت ارسال مدارک ناقص انتخاب واحد صورت نخواهد گرفت. بنابراین دانشجویان طبق زمانبندی اعلام شده لازم است پذیرش غیرحضوری خود را تکمیل نمایند. همچنین می توانند از روز  جمعه 03/12/1403 با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه صنعتی همدان(golestan.hut.ac.ir) - گزارش 78 برنامه هفتگی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

پذیرفته شدگان محترم می­توانید در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد پذیرش با شماره 38411424-081 و در مورد خوابگاه با شماره 38411427-081 در طول ساعت اداری (8 تا 14 ) تماس بگیرید.​​​​​​​

​​​​​​​

تعداد بازدید: 376

راهنمای تبت نام دانشجویان جدید الورود کارشناسی 1403

شناسه: 5670556
اطلاعیه ها

بسمه تعالی

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت بدون آزمون (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) بهمن ماه سال 1403- دانشگاه صنعتی همدان

ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان به اطلاع می­رساند: ثبت نام اولیه پذیرفته­شدگان مقطع کارشناسی مطابق جدول زمانبندی زیر به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه گلستان دانشگاه صنعتی همدان به آدرس golestan.hut.ac.ir  انجام خواهد شد.

1

سه شنبه

30/11/1403

رشته مهندسی پلیمر

مراحل و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان:

الف: ثبت نام غیرحضوری(اینترنتی): از طریق سامانه گلستان دانشگاه صنعتی همدان به آدرس golestan.hut.ac.ir

**جهت اطلاع از مراحل ثبت نام غیر حضوری فایل راهنمای پذیرش غیرحضوری در صفحه نودانشجویان کارشناسی را مطالعه نمایید.

مدارک لازم جهت ثبت نام غیرحضوری(تمامی این مدارک به صورت اسکن شده مورد نیاز است):

  1. بارگذاری عکس پرسنلی
  • عکس پرسنلی با زمینه سفید با فرمت jpg و حداکثر ظرفیت kb250 . از عکس ارسالی شما جهت کارت دانشجویی استفاده خواهد شد لذا از بارگذاری عکس­های بی کیفیت و خارج از چهارچوب مورد قبول خودداری نمایید.

 

جدول مدارک مورد نیاز بر اساس نوع نظام آموزشی

نوع نظام آموزشی

مدارک مورد نیاز

نظام قدیم آموزش متوسطه

اصل یا گواهی مدرک دوره نظام قدیم- ریز نمرات دیپلم نظام قدیم

نظام جدید آموزش سالی واحدی یا ترمی واحدی

اصل مدرک یا گواهی موقت پیش دانشگاهی، اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه، کارنامه پیش دانشگاهی، کارنامه متوسطه

نظام آموزشی جدید 3-3-6

اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره متوسطه، کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان(پایه دهم تا دوازدهم)

دارندگان مدرک کاردانی

اصل مدرک و یا گواهی موقت دوره کاردانی

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته

اصل و یا گواهی موقت کاردانی پیوسته، اصل مدرک یا گواهی موقت دوره متوسطه، کارنامه متوسطه

     
  1.  بارگذاری صفحات شناسنامه با فرمت jpg و حداکثر ظرفیت kb250

  1. بارگذاری اصل کارت ملی با فرمت jpg و حداکثر ظرفیت kb250
  2. بارگذاری اصل مدارک تحصیلی براساس جدول زیر:
  3. بارگذاری وضعیت نظام وظیفه (جهت آقایان)

  • بارگذاری اصل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و یا برگه معافیت موقت معتبر در صورت وجود .
  • سایر پذیرفته شدگان لازم است اطلاعیه نظام وظیفه (مندرج در صفحه نودانشجویان کارشناسی با عنوان نظام وظیفه) را مطالعه نمایند.

ب : ثبت نام حضوری و تحویل مدارک :

  • کلیه پذیرفته شدگانی که ثبت نام غیرحضوری آنها تکمیل شده و پیامک تایید ثبت نام را دریافت نموده اند لازم است مطابق جدول زمانبندی در جدول زیر، مدارک زیر را به دانشگاه تحویل نمایند:

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به دانشگاه تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی شوند، توصیه می­شود قبل از تحویل مدارک یک نسخه کپی یا کپی برابر اصل از مدارک تحصیلی تهیه و نزد خود نگاه دارید.

  • اصل شناسنامه و تصویر همه صفحات
  • اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی کارت
  • 3 قطعه عکس 4*3 با درج شماره دانشجویی پشت عکس
  • اصل مدارک تحصیلی (مطابق جدول مدارک مورد نیاز در صفحه یک همین اطلاعیه)
  • کد رهگیری تاییدیه تحصیلی و کدرهگیری سوابق فارغ التحصیلی که از سامانه emt.medu.ir  دریافت شده است. راهنمای درخواست تاییدیه و سوابق تحصیلی در صفحه نو دانشجویان کارشناسی 1403 در سایت دانشگاه قرار دارد.
  • اصل فرم هایی که از قسمت دریافت فرم های مورد نیاز در فرایند ثبت نام غیرحضوری دریافت و تکمیل شده اند.
  • اصل فرم انصراف مخصوص دانشجویان انصرافی (قابل دریافت از صفحه نو دانشجویان)
  • اصل گواهی کاردانی برای دارندگان مدرک کاردانی
  • مدرک نظام وظیفه برای آقایان

  • فرم تکمیل شده کارنامه سلامت روان (مراجعه به سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان به آدرس https://health.saorg.ir و تکمیل فرم کارنامه سلامت روان و چاپ خروجی و تحویل آن

  • متعهد میشوم تا پایان اسفند ماه 1403به سایت رسانهاد مراجعه کرده و گواهی آموزشی  پایان دوره راه روشن ویژه دانشجویان جدید الورود دانشگاهها را به دانشگاه تحویل دهم.
  • https://www.ecnahad.ir/

زمان تحویل مدارک حضوری

عنوان رشته

5

چهارشنبه

01/12/1403

مهندسی پلیمر

       

       ج : زمان و نحوه شروع کلاس ها:

  •  شروع کلاس­ها برای ورودی های جدید مقطع کارشناسی به صورت حضوری از تاریخ 04/12/1403 خواهد بود.

چند تذکر مهم:

  • دانشجویانی که در آزمون دروس جبرانی شهریور ماه شرکت نموده و نمره قبولی کسب نموده­اند اما مدارک دیپلم و ریزنمرات ایشان آماده نمی­باشد باید فرم تعهدی که به همین منظور در فرایند ثبت نام غیرحضوری و در قسمت فرم­های قابل دریافت قرار داده شده را دریافت و تکمیل نمایند و در هنگام تحویل مدارک به دانشگاه ارائه نمایند. لازم است در هنگام بارگذاری مدارک اسکن تعهدنامه مذکور را در قسمت مدارک تحصیلی قرار دهند.
  • در صورت عدم بارگذاری هر یک از مدارک تحصیلی امکان پذیرش و انتخاب واحد برای دانشجو مقدور نمی باشد لذا خواهشمند است در بارگذاری مدارک دقت لازم به عمل آید.
  • کلیه پذیرفته­شدگان حتماً در درج شماره تماس خود دقت لازم را به عمل آورند در صورت درج شماره تماس های غیرواقعی و یا اشتباه عواقب آن برعهده دانشجو می باشد .
  • در صورت تایید ثبت نام، شماره کاربری ورود به سامانه گلستان به شماره دانشجویی تغییر پیدا خواهد کرد و پیامکی نیز در این خصوص به شماره همراه دانشجو ارسال خواهد شد
  • دانشجویان انصرافی و اخراج آموزشی دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی لازم است حداکثر تا 25/12/1402 از تحصیل در دانشگاه انصراف داده و یا اخراج شده باشند در غیر این صورت قبولی ایشان لغو خواهد شد.
  • تاریخ اخذ مدرک کلیه پذیرفته شدگان دارنده مدرک کاردانی پیوسته و یا کاردانی لازم است حداکثر تا تاریخ 31/06/1403 باشد در غیر اینصورت ثبت نام ایشان امکان پذیر نخواهد بود.
  • تاریخ اخذ مدرک فارغ التحصیلان نظام آموزشی قدیم ، نظام آموزشی متوسطه و نظام آموزشی جدید(3-3-6 ) لازم است حداکثر تا 30/11/1403 باشد در غیر این صورت ثبت نام ایشان امکان پذیر نخواهد بود .
  • انتخاب واحد توسط اداره امور آموزشی دانشگاه انجام می شود و در صورت ارسال مدارک ناقص انتخاب واحد صورت نخواهد گرفت. بنابراین دانشجویان طبق زمانبندی اعلام شده لازم است پذیرش غیرحضوری خود را تکمیل نمایند. همچنین می توانند از روز  جمعه 03/12/1403 با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه صنعتی همدان(golestan.hut.ac.ir) - گزارش 78 برنامه هفتگی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

پذیرفته شدگان محترم می­توانید در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد پذیرش با شماره 38411424-081 و در مورد خوابگاه با شماره 38411427-081 در طول ساعت اداری (8 تا 14 ) تماس بگیرید.​​​​​​​

​​​​​​​

افزودن نظرات