تعداد بازدید: 1684
اطلاعیه مهم مهمانی ترم تابستان
شناسه: 2262081
اطلاعیه ها
لازم است کلیه دانشجویان در اخذ ترم تابستانی به موارد زیر توجه نمایند.
- زمان ثبت درخواست از تاریخ 20/03/1402 الی 10/04/1402 از طریق سیستم گلستان (پیشخوان خدمت/ ثبت درخواست مهمانی) میباشد. جهت مشاهده فایل راهنما به فایل پیوست مراجعه نمائید.
- اخذ دروس ترم تابستان در دانشگاههای دولتی که کلاسهای درسی به صورت حضوری برگزار میگردد، امکان پذیر است.
- اخذ کارآموزی و سایر دروس در ترم تابستان به صورت همزمان فقط برای دانشجویان فارغ التحصیل امکان پذیر میباشد.
- دروس قابل اخذ حداکثر تا 6 واحد شامل دروس عمومی و دروس پایه (به شرط اخذ نمره ردی در نیسالهای گذشته) میباشد.
- دانشجویانی که فرم درخواست مهمانی برای ترم تابستان دریافت نموده و به هر دلیل از درخواست خود منصرف شده اند لازم است اصل فرم درخواست مهمانی را به اداره امور آموزشی دانشگاه عودت نمایند. در غیر اینصورت نمره صفر برای دروس ثبت شده ترم تابستان در سیستم آموزشی دانشگاه صنعتی همدان درج خواهدشد."